Qui som?

grammar check websites freelogo sin entidades peqEsteu en la pàgina web de lAteneu Popular del Parc, un espai associatiu i comunitari situat en el Parc (Barri d’Orba) d’Alfafar, en la Segona Planta del Centre Social del Parc-Edifici Comercial pay someone to do my homework buy essay online del Parc, en la plaça de Miguel Hernández, 14 (46910 Alfafar).

En l’Ateneu Popular del Parc tenen la seua seu social i en són membres les entitats:

Asociación Cultural Recreativa de Vecinos del Parque (S.C.R. Parque), inscripció en el Registre d’Associacions del Ministeri de l’Interior espanyol amb número 5389 i NIF G46743498.

Xarxa Social del Parc, inscripció en el Registre d’Associacions de la Generalitat Valenciana número CV-01-045817-V i NIF G98181126.

Associació Cívica Republicana Utopia XXI (A.C.R. Utopia XXI), inscripció en el Registre d’Associacions de la Generalitat Valenciana amb número CV-01-044361-V i NIF G98150543.

QUÈ ÉS L’ATENEU POPULAR DEL PARC?

És un espai associatiu i comunitari situat en el Centre Social del Parc, Edifici Comercial del Parc, Segona Planta, en la plaça de Miguel Hernández, 14, en el Parc-Alfafar. L’espai és la seu de l’Asociación Cultural y Recreativa de Vecinos del Parque (SCR Parque) –l’entitat decana de la nostra comunitat-, de la Xarxa Social i de l’Associació Cívica Republicana Utopia XXI (ACR Utopia XXI), sent esta última la que se n’encarrega des de 2011 de la gestió de l’espai i de la seua programació.

L’Ateneu Popular del Parc vol contribuir a la recuperació del moviment ateneístic valencià, de profundes arrels populars i socials, i el concebem com una “plaça” on ciutadans i ciutadanes desenvolupen una part de les seues inquietuds comunitàries, un lloc d’encontre i de trobada, un espai on retrobar i realitzar la dimensió col·lectiva de les persones…

L’Ateneu Popular del Parc és una espai d’iniciatives socials, culturals, i d’esbargiment comunitari, caracteritzades per la voluntat de treball cooperatiu, autogestionat, inter-associatiu, participatiu i pluralista. Creiem en la societat civil, en la capacitat transformadora, regeneradora i llibertària de la ciutadania auto-organitzada.

La plena integració i vinculació de l’Ateneu Popular del Parc en la vida comunitària és una vocació que forma part de l’espai, i ho és portant a terme un ampli ventall d’actuacions de caràcter obert a tothom, amb els que busquem contribuir a paliar deficiències, satísfer necessitats i crèixer com a persones i ciutadans per a una societat democràtica, valenciana, socialment avançada i lliure.

El voluntariat conforma, junt pay someone to do my homework buy essay online a la figura dels Amics i Amigues de l’Ateneu Popular i la cooperació inter-associativa, la base humana que permet dur a terme els diferents programes.

Les entitats que conformen l’Ateneu Popular del Parc formen part de la Plataforma d’Associacions d’Alfafar (PASALF), que impulsem des del seu naixement com un important instrument de col·laboració entre associacions i de la societat civil amb les institucions.

Les nostres entitats participen també de la vida comunitària local i comarcal, interlocutant i participant de forma mancomunada en els organismes de Participació Ciutadana municipals d’Alfafar i altres institucions i fòrums, tant en l’àmbit comarcal com valencià.